Basia w wersji Pin Up

Uwielbiam pin-up odkąd sięgam pamięcią. Ten styl wywodzi się lat 40. i 50. XX wieku, kiedy to wizerunki pin-up girls pojawiały się głównie w gazetach i kalendarzach.
Współcześnie styl pin-up wraca do łask, czerpie się z niego inspiracje na co dzień i na wieczorne wyjścia. Zainspirowana modą tamtych lat - noszonymi wtedy strojami, fryzurami i makijażem - zdobyłam się na odwagę by zrealizować taką sesję. Do pozowania zachęciłam moją dziesięcioletnią córeczkę Basię, zaś o pomoc nad stylizacją poprosiłam Julię Dziamską :) 

W pierwszej kolejności zajęliśmy się fryzurką Basi. Charakterystyczne dla tego trendu są grube, wywinięte do spodu grzywki.
 
Układamy włosy :)

 Czas na makijaż. Pin up girl to wesoła, nieco frywolna i kokieteryjna dziewczyna. Jej makijaż jest wyrazisty i charakterystyczny - podkreślone brwi, zalotnie podkręcona na końcu czarna kreska, zarumienione policzki i kuszące, najczęściej czerwone usta. Makijaż wykonałyśmy bardzo ostrożnie, gdyż Basia to młodziutka osóbka, której skóra nie przywykła do makijażu.

chili smile :)


Basia ma bardzo swobodny sposób pozowania, sama wymyśla pozy i minki. Nie ukrywam, że to moja ulubiona modelka. Dzieci mają to do siebie, że z dużą lekkością pozują, nie zastanawiają się nad pozami ... po prostu bawią się :)


Popularne posty

Obraz

Gosia