Bohemian senses & Sylwia


Fantastyczna pogoda, doskonała ekipa do współpracy  - to tak w skrócie :) 
Uwielbiam  klimat boho - luźne, frywolne stroje, magia barw, różne faktury tkanin. Już miałam obawy, że sesja nie dojdzie do skutku, albowiem nie każda dziewczyna / modelka dobrze czuje się w takich stylizacjach. Jednak trafiłam na bardzo przyjazną, ceniąca swobodę duszę - Sylwię. Wnet pojęła moją wizję, dorzuciła własne elementy i oddała się w ręce doskonałej wizażystki - Michaliny Redam. Dodam może, że Michalina to tegoroczna laureatka Mistrzostw Polski w Makijażu Profesjonalny. A jak ! Trzeba pochwalić :) 


Jako miejsce sesji zdjęciowej wybrałam Rogaliński Park Krajobrazowy. Położony jest z dala od zgiełku miasta, na południe od Poznania. Tam pośród pochylonych i zgiętych drzew, wysokich i podmokłych łąk wykonałam serię zdjęć. Pogoda nam w tym doskonale pomagała. Niezwykle ciepły dzień. 
 Wiele stylizacji, wiele miejsc... Mam nadzieję, że sesja przypadnie do gustu :)
K.


Popularne posty

Obraz

Gosia