Classy & Pink ... with Anna


Nie mogłam doczekać się tej sesji, bo praca z Anią  to istna przyjemność. Pomijając fakt jej wielkiej urody i gracji to wielce utalentowana modelka, która czuje to co robi i daje z siebie wszystko. Każda sesja z Anią należy do przyjemności - a trochę tych zdjęć już było :D 
Ta sesja, którą nazwałam "Classy & Pink",  realizowana była w kwietniu 2015 r . Współpracowała z nami Klaudia Słocińska, niezwykle wesoła i pomysłowa osóbka. Bardzo ładny makijaż wykonała , a kolor pomadki był wręcz fenomenalnym pomysłem :) Pokochałam ten kolor ! 

Zdjęcia wykonywane były zaraz blisko Starego Rynku w Poznaniu. jest tam kilka ciekawych miejsc. Między innymi Plac Kolegiacki, kawiarnia i sklep Różove  oraz Caffe Bimba .
Przy sesji asystowała mi Karolina Pierzchalska Photography , dzięki której mam kilka zdjęć z backstage`u już samej sesji :) 

Mam nadzieję, że sesja przypadnie Wam do gustu. Pojawiają się różowe elementy, ciekawe klasyczne stylizacje i otoczenie mojego ukochanego miasta - Poznania :)
K.


Popularne posty

Obraz

Gosia