Ciemnowłosa Beata

To był bardzo ciepły dzień, choć słońce raczej wolało chować się za chmurami i raz po raz spozierać na ziemię. Jak dla mnie ... idealnie. Wiedziałam, że obędzie się bez mrużenia oczu i odwracania głowy od obiektywu. Takie dni,  to dobre dla fotografa dni ;)
Moją modelką byłą Beata o ciemnych długich włosach i promieniejących oczach. Ma bardzo przyjemną twarz, a przy tym ma bardzo serdeczną i ciepłą osobowość.
Tym razem bez pań wizażystek, bez asystentów. Stawiałyśmy na pure natural.  Chciałam pokazać Beatę taką jaka jest na co dzień :) Sądzę, że cenne są takie zdjęcia.
Szukałyśmy do sesji spokojnych, ustronnych miejsc z dala od zgiełku i niepotrzebnych gapiów. Spacerowałyśmy i zdjęcia robiłyśmy na uliczkach i łąkach Starołęki poznańskiej. Poniżej prezentuję kilka portretów jakie powstały w trakcie tej sesji :)






Moje zdjęcia znajdziesz też na facebooku
Zapraszam na sesje zdjęciowe ! 

Popularne posty

Obraz

Gosia