Podwórkowo - uliczne harce

Każda sesja to nowe przeżycia, nowe znajomości i oczywiście ... zdjęcia. W zeszłym tygodniu wspólnie z Niną Jakubowską (wizażystką i blogerką) i Kamilą Owczarek (rudowłosą modelką) zrealizowałyśmy projekt fotograficzny nawiązujący bardziej do mody sportowej, młodzieżowej ... ot takiej luźnej, bez wykwintnych sukni i wyszukanej biżuterii. Wspierała nas dzielnie moja młoda asystentka - Karolina Pierzchalska.
Styl sportowy wiąże się ze swobodą ruchów, co jednak nie musi oznaczać niechlujności. Nadaje się idealnie dla osób pewnych siebie, zdecydowanych, aktywnych i tych poszukujących nowych rozwiązań,czy też wrażeń. Nina przygotowała trzy stylizacje sportowe uwzględniając przy tym dodatki typu nakrycia głowy, apaszki, bransoletki i wisiorki. Przyznać trzeba, że Kamili było w nich baaardzo do twarzy :)
Jak wyglądały przygotowania do zdjęć ? :) W spokoju, opanowaniu i w bardzo dobrym humorze :) Nina wcześniej miała zaplanowany makijaż na tą sesję. Stawiałyśmy na smokey eyes ;)
P.S. Wciąż się zastanawiam skąd Kamili przyszedł do głowy utwór "Can`t touch this" Mc Hammera. Chcąc nie chcąc potem w myślach go sobie nuciłam :P


Sesja realizowana była nieopodal Areny i Parku Kasprowicza. Przyznam się, że mam sentyment do tych okolic. Tu się wychowałam, tu kolana zdzierałam ganiając po podwórzu z innymi :) Aura wielce sprzyjała ... cieplutko, milutko, choć momentami z wietrzykiem we włosach.


Oczywiście nie omieszkam pokazać efekty naszej współpracy. Wielce wielce jestem zadowolona. Dziewczynom tez się podobało...aż skakały z radości, co oczywiście udało mi się uwiecznić na zdjęciach :D

Część 1 - W kamienicy




Część 2 - Na podwórku




Część 3 - Na ulicy 



Nic dodać, nic ująć ... bardzo dynamiczna, kolorowa sesja :) Mam nadzieję, że przypadła do gustu.
Na deserek dokładam muzyczkę, która cały dzień za nami wtedy chodziła MC HAMMER :D

Moje zdjęcia znajdziesz też na facebooku
Zapraszam na sesje zdjęciowe ! 

Popularne posty

Obraz

Gosia