Prawie utopiona ...

Prawie utopiona, bo prawie Ofelia ...  Dla tej fikcyjnej bohaterki życie skończyło się nagle. Zbyt szybko, drapieżnie, tragicznie. Ale jakimś cudem przetrwało jej szaleństwo. Mało tego, że przetrwało – dla wielu stanowi inspirację do tworzenia. Również i dla mnie :)  Podjęłam kroki by zrealizować sesję właśnie w tym nastroju. Pomogły mi w tym: Magdalena Sobiecka (modelka) oraz Nina Jakubowska (wizażystka).
Stylizację wspólnie omówiłam z Niną, chciałyśmy by wszystko było idealnie dograne. Postanowiłyśmy naszą Ofelkę ubrać w halkę koloru miętowego, do tego  makijaż utrzymany w tonacjach zielonkawych i kwiaty .... czerwonokrwiste gladiole. Wiedziałyśmy, że w otoczeniu trzcin będzie to bardzo efektownie wyglądać.

Konsumpcja brzoskwinek w trakcie przygotowań bardzo wskazana :) Poprawia humor i nadaje smaku sesji :)
Miejscem naszych zdjęć był cichy zakątek nad Wartą w miejscowości Rogalinek pod Poznaniem. Pogoda tego dnia była dość pochmurna, ale cieplutka. Na całe szczęście dla naszej modelki Magdy :)
Plener bardzo ciekawy, z wysokimi trzcinami, mostkiem i .... fruwającymi niebieskimi ważkami :) Ochoczo nam towarzyszyły przez całą sesję. Siadały na kwiatach, na ramieniu Magdy, a nawet i na kolanku przycupnęły na moment. Zobaczcie sami :)

Ważki, ważki ...wszędzie ważki :)
Ostatnie poprawki przed zdjęciami :)

Jak przebiegała sesja i jak reagowała Magda na chłodne wody rzeki Warty ? .... Hmmm no trzeba przyznać, że była bardzo dzielna. Dzięki temu uzyskałyśmy wspaniałe efekty zdjęć ! :)


Bardzo dziękuję mojej ekipie - dziewczyny spisały się na medal ! :)
 ... i co też ważne - nikt się nie przeziębił :P 



Pozwólcie, że na koniec zamieszczę link do pewnego utworu , który niezmiernie nam się kojarzył tego dnia właśnie z naszą sesją zdjęciową : Kylie Minogue & Nick Cave  :)

Moje zdjęcia znajdziesz też na facebooku
Zapraszam na sesje zdjęciowe ! 

Popularne posty

Obraz

Gosia