Halszka z kuferkiem ...

Kuferek ... stary poczciwy kuferek, który stał się inspiracją do zdjęć. Należał do mojego dziadka, przetrwał pierwszą i drugą wojnę światową by teraz ujrzeć światło dzienne.
Do zdjęć pozowała Halszka, dobrze Wam już znana z poprzednich sesji. Pomysł na stylizację nie zabrał nam dużo czasu. "Mała czarna" z koronkowymi wstawkami sukienka plus ozdoby perłowe świetnie się prezentowały na Halszce. Co tu kryć ? Dziewczyna ma naprawdę świetną figurę. Całość dopełniły wysokie obcasy dając nam obraz eleganckiej dziewczyny wędrującej drogami poza miastem.
Zdjęcia były wykonywane późnym sierpniem. Pogoda słoneczna, z lekkim wietrzykiem. Na całe szczęście droga, przy której fotografowałyśmy była pusta, zatem nikt nam nie przeszkadzał :)
Wiedziałam, że zdjęcia z udziałem Halszki wyjdą doskonale. Pozuje całą sobą, wiele serca w to wkłada i przyznać trzeba, że uzyskuje świetne efekty. Spośród wielu ujęć wybrałam sześć najlepszych. Pozwólcie, że je Wam zaprezentuję :)





Pozdrawiam serdecznie odwiedzających mój blog :) Zapraszam również na facebook i może przed mój obiektyw ? :)

Popularne posty

Obraz

Gosia