Jesienne powiewy wiatru i Daria

Nie zazna wiosny ten, kto ucieka przed jesienią. A uciekać nie warto. Barwy urzekają, a słońce przedzierające się przez gałązki przyjemnie gładzi po policzkach i włosach. W tym roku zaznajemy ogromnego uroku jesieni, prawdziwa polska ciepła i z magią kolorów dookoła.
Korzystając z tak pięknych dni październikowych zaprosiłam na zdjęcia Darię, długowłosą piękną dziewczynę. Jej oczy są niesamowite, porażają blaskiem. Z dala od zgiełku miasta, pośród jesiennych łąk i zadrzewień wykonałyśmy serię zdjęć. Towarzyszył nam podmuch wiatru. Oczywiście wykorzystałam ten element na zdjęciach.
Jak widać całość ujęłam w ciepłej, przyjemnej kolorystyce. Daria miała delikatny makijaż. Chciałam by naturalność dominowała, chciałam uzyskać lekkość i subtelność. Z tą nutką kobiecości prezentuję Wam zdjęcia Darii.
I jeszcze raz chwalę jesień za jej wyjątkowość wśród pór roku :) ... a Wy ?


Popularne posty

Obraz

Gosia